woensdag 29 oktober 2008

Vliegverbod

Het is al weer even geleden dat ik naar de verloskundige ben geweest. Die vond enige sporen van suiker en eiwit in mijn urine. En dus werd ik doorverwezen naar de huisarts en het lab. Hier hebben ze opnieuw alles bekeken en kreeg ik een afspraak mee voor de huisarts. De maandag er op moest ik opnieuw urine inleveren. Deze was helemaal schooon. Ook werd mijn Hb gemeten en die was laag volgens de laborante. Daar moest ik het maar met de huisarts over hebben. De huisarts wist ook weinig spannends te vertellen. We hebben dan ook nog even een gezellig babbeltje gemaakt.


Tevens gevraagd of ik nog naar nederland mag vliegen. Maar helaas, hij kon me geen garantie geven dat er niet iets zou gebeuren en wilde dan ook geen verklaring uitschrijven.


Die woensdag had ik een echo, om te kijken hoe de groei was van het kindje. Het beeld was hetzelfde als de vorige keer. Het lichaam groeit gemiddeld en het hoofdje ligt iets achter. Er werd een arts bij geroepen en die zei dat het geen probleem was, want niet alle mensen hadden een groot hoofd. En het gaat om de inhoud die er in zit. Wel was de procedure om over 4 weken weer te kijken naar de groei. Dus ik ben benieuwd hoe het dan zal zijn, maar waarschijnlijk hetzelfde.

Geen opmerkingen: