zondag 12 september 2010

Bosbessen plukken

En gelukkig helpt Zahra goed mee...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Minke en gezin,

Ik hoop dat jullie dit een keertje lezen. Ik hoorde van Marjan Bergsma dat ze nog wat contact met je onderhoudt. Zodoende ben ik weer es gaan neuzen op jullie weblog. Ik wilde dit niet doen zonder even een berichtje achter te laten. Zo te zien vermaken jullie je nog hartstikke goed. Ik vind de foto's fantastisch, wat hebben jullie daar een mooi stekkie! En bij dat mooie mannetje van jullie hebben jullie nu ook een prachtig meisje! Leuk om te zien hoor. Ik weet niet in hoeverre Marjan je op de hoogte houdt, maar ik ben inmiddels ook mamma geworden van een meisje Elin(dat moet wel aanspreken...) ze is nu 15 maanden. Nou mocht je nog es zin hebben mijn adres is t.brader@rt.umcg.nl
Veel geluk met z'n allen,
groetjes Tamara